mintolux

Alla inlägg under oktober 2013

Av Hermansson - 30 oktober 2013 02:06

Hjärtan blir ? .... ! Ska inte stå farfar? Utan farfar"hjärta" !
Både arg och ledsen nu.

Av Hermansson - 30 oktober 2013 02:02

En av dom roligaste människan jag känner och önskar jag fick lära känna bättre, han va alltid jag menar alltid glad när man kom och hälsade på och när vi barnbarn va samlade hos honom och farmor. Man känner efteråt att man hade velat vara någon som stod Torgny närmare men han vet att vi alla älskar honom. Han finns ibland oss och vid våra sida varje dag?
Hans skämt och historier saknar jag väldigt mycket, han va speciell på många bra sätt. De han inte gilla va när man hade dörren till köket va öppet, då de blev för kallt tyckte han (va som en bastu där inne kanske runt 26-28° och kallt för han va nog 22°) då sa han alltid "stäng dörra!" Alltså de kommer aldrig att gå ur minnet! Hör han säga de då och då, hjärta på dig farfar?

Av Hermansson - 30 oktober 2013 01:42

Va i ullared inne på gekås i måndags med min mor och killen lagom kul sådär men de viktigaste som jag fick med ifrån gekås va torkarbladen och silikonen ! Resten va lite smått och gott:)

Och efter att ha velat ha ett par i mångamångamånga år så införskaffa jag mig ett par drmartins också! Bästa med den dagen iallafall för köpte inget bra inne på gekås typ..

Av Hermansson - 23 oktober 2013 20:40

Så jävla skönt i kroppen just nu! Körde först bodypump i en timme och sen spinning i 45min så min kropp förtjänar lite gott:) ägg, lite misslyckade men men och cookies & cream :)

Av Hermansson - 22 oktober 2013 19:50

Körde /backade lastbil & släp idag med som vi gjorde igår också, roligt när de går bra och när de inte går bra är de de värsta som finns just då, man blir så sur på sig själv och fattar inte vad va gör för fel just d, men men rullar på och går framåt iallafall:)
Va en snabbis iväg och sätte i p-stav också, äntligen säger jag.
Körde ben jävlar med e&k nu ikväll, fina flickor!
Fick man god mat av mamma när man kom hem också:)

Av Hermansson - 17 oktober 2013 18:46

Hänt mycket dom senaste dagarna! ... tar de nån annan dag istället för orkar inte de nu.
Men men ska se Springsteens film på bio nu med mamma ich anders, lite roligt i allt de jobbiga:)

Av Hermansson - 9 oktober 2013 09:27

Av Hermansson - 7 oktober 2013 22:13

Åkte till Borås i fredags och myste med my boyfriend hihi:) och va uppe rätt tidigt och drog till gymgrosisten för att köpa lite prylar till mig? sen fick jag med bebe till att kolla på ormar som enligt mig är sjukt söta och dom va så små! Jätte söta! Sen efter de in på Borås tropiska och kolla på massa gift ormar, stackars älsklingen som tydligen är orm rädd;) men men:)
Åkte hem i lördags kväll så va hemma rätt sent men men, myste med elin lite och hon sov här sen i söndags va hon sjukt jobbig.. men men man får stå ut med dom sjukt snälla vännerna dom man har som står en nära!?
Sen vidare till o kolla på när mormor gjorde en egen glasboll/ klot rätt häftigt kan jag lova! :) efter de blev de kakor o fika;) och vidare till pappa för att träffa han och kolla om ett gammalt akvarium va helt, vilket de va!:)))
Dålig sömn i natt...
Idag har jag haft körning hela dagen i M-stad. Träning på kvällen med,yser med mamma nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards