mintolux

Alla inlägg under mars 2014

Av Hermansson - 27 mars 2014 21:50

Har ni någonsin tänkt tanken om ni skulle dö hastigt?
De har jag många gånger, skrämmande att jag ens gjort de men bara blivit så. Hur min familj skulle ta de och hur livet skulle bli för dom efter allt osv.
Fattar inte riktigt varför jah tänker på de så ofta men är helt enkelt så.. hur fort jag kör bil kommer tanken att jag kör ner i diket o kultar runt oså.. kanske inte hur fort jag kör bil men ofta iallafall. Finns massa andra konstiga idéer jag får, usch.
Aja jag ska leva några år till! Puss o hej, upp klockan 5 imorgon ,sovmorgon!

Av Hermansson - 26 mars 2014 22:25

Haha mycket som har hänt sen sist jag skrev iallafall! Mycket tankar osv som inte kommer med i bloggen fast de skulle vara kul att få med en del av allt i huvudet på mig och vad som hänt! ;)
Såg min första vitsippa idag men den verkar inte vilja vara med på bild här.
Aja ska upp tidigt imorgon, praktik hela dagen som väntar. Mot Floby och sedan mot gbg :)

Av Hermansson - 21 mars 2014 23:53

Hej igen kära blogg. Fan vad jag är kass på att ha blogg. Aja sitter här själv iallafall, min pojk skulle egentligen varit här men händer lite saker som inte alls ska hända :(
men han kommer imorgon! Wiho. Saknar honom så mycket fast vi träffades i måndags senast. Och åkte med lastbilen högst 5min ifrån där han bor idag, kliade i hela kroppen på nått sätt o ville bara klampa in hos honom, lite svårt med hela lastbilen. Haha :) men men iallafall om några timmar träffas vi igen.
Ska uppdatera mer och oftare!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards