mintolux

Alla inlägg under april 2014

Av Hermansson - 19 april 2014 14:11

Hello igen är kass på att blogga. Hejdå.

Ne men aa typ så. Jag hann iallafall till min pojkvän sist jag skrev så sov där i 4a nätter oså hade de bra förutom begravningen då.
Tisdag- bytte hjul på bilen samt va hos farmor o blev bjuden på mat tillsammans med min far, jätte mysigt iallafall. (Farmor fick ha ayla en stund. )
I onsdags va jag också hundvakt och va ute med ayla hos pappa i 4a timmar drygt as gött!
Torsdag- utflykt med mammi och vovven till Rävafallet och sen Jönköping o shoppa loss! Hiho:)
Fredag- tidig uppgång och va i Jönköping hela dagen då med! Kolla elmia oså. Finfina bilar,, me like! (y)
Och idag, ja idag skulle jag också åkt till Jönköping men att vara utomhus osv i 12 timmar elr mer va inte jag så mega taggad på. Visst om vi hade åkt senare. Aja rolig påskafton allesammans.
Yeey va roligt man kan ha.

Av Hermansson - 9 april 2014 21:47

Blir tidig morgon imorgon bitti också.. yeey. Åka till gbg med ett gäng motorer och hoppas på att de går fort för måste hem tidigt elr så tidigt som möjligt då jag ska åka till min pojk i borås igen, va ett tag sen nu. Inte trättas på två veckor, sad face.
Men fort till tibro (beror på tiden) och ta mammas buss kort och dra iväg med bussen och tåget och bussen och yttligare en buss till. Så kul. Om jag kommer me bussen vid 19.52 från tibro är jag hos min bebe typ 12- halv 1. Aja får förhoppningsvis sova där. om inte blir jag bara arg och besviken. :( fredag blir en tuff dag för min älskling och hans familj, får försöka stötta på något vis :/ ucsh vet känslan.
Aja ska upp som rubriken lyder så måste sova. Måste åter igen bli bättre på att uppdatera här. Puss o hej

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards