mintolux

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Hermansson - 26 september 2013 20:05

Vakna några gånger imorse men låg kvar och bestämmde mig för att gå upp vid 12, förjävla gött!;) sen ut med ayla en tur hämta sen elin och tog en lång skogspromenad på över en timme tror jag med vovven:) därefter till ica och köpte de här goa och drog och körde ett hårt x-fit pass på en halv timme och direkt efter de ett zumba pass på en timma, nu är jag helt slut i hövet iallafall;) så ska jag och elin gotta ner oss i hennes säg och mysa till de med gottigheter:*

Av Hermansson - 26 september 2013 00:36

Skola, klara c teorin till hjullastare och tung truck så bara lite körning kvar där, rätt gött kan jag lova! Sen direkt efter skolan så drog jag till gymmet och körde järnat, för att vara jag blev jag både chockad och glad, körde också mag-arm- & ben. Därefter ut med ayla en bit, körde hem henna och in till Skövde och träffa M, och varit med han till typ 11 eller nått sånt, gjorde lite ärenden och sen såg på "wak the line" -så jävla grym förövrigt! Studie dag imorgon och förhoppningsvis ledig på fredag så tja gött att sova! :*

Ovido - Quiz & Flashcards