mintolux

Alla inlägg under september 2013

Av Hermansson - 19 september 2013 15:33

Pluggar sällan men idag behöver jag de tyvärr.. och lite frukt på de så blir man piggare!
Laddar upp för lite gym ikväll igen:)

Av Hermansson - 19 september 2013 08:46

Precis varit ute med Ayla en sväng, somna sent och gå upp tidigt går inte ihop. Lägger mig och sover några timmar till börjar inte förrän 13.15 och har en religions lektion.. men men läraren är rätt awesome! Puss och sov gott!

Av Hermansson - 18 september 2013 20:24

Fyfan va kul de va! Första gången så va lite små fel då och då men kom in i de sen, hihi. Blir mer gånger jajamään!

Av Hermansson - 18 september 2013 11:35

Haha så jävla gött! Sluta 10.45 efter att ha bara gjort lite teori och lite prat med havla klassen och varit och hämtat och en tur i skogen med bästa vovven har jag också hunnit med, nu ska jag bara slappa i några timmar med nån film eller serie och ladda upp för ett hårt bodycombat pass ikväll :)

Av Hermansson - 18 september 2013 08:20

Mot skolan nu då. Slappis dag i skolan men ska görq prov, är enkelt förhoppningsvis.

Av Hermansson - 18 september 2013 00:19

Haft körning med lastbil hela dagen typ, rätt kul ändå fast man egentligen inte alls va pigg på att börja dagen med de men gick!:)
Sen har jag and E varit i Jönköping och kollat in HV71:s seger, kul avslut på dagen! Hemma sen en timme tillbaka. Hahaha efter att har kört lastbil i några timmar sen övergå till bil va inget vidare bra från 2an till 5an i mörkret på Es bil men funka finfint! ;)

adr

Av Hermansson - 16 september 2013 09:58

Sitter på lektion och håller på med adr, lsgom segt kan jag lova. Men jag ska klara de här med;)
Måste nog börja uppdatera lite mer här.

gym

Av Hermansson - 12 september 2013 21:52

Så jävla gött, äntligen kommit igång med träningen! Hihi. Sen jag slutade med fotbollen för några årsen så har jag velat göra något annat men inte blivit av och för en vecka sen började jag träna, hård träning på gym +några dans pass i veckan. Hade vilo dag igår, och lär bara bli en eller två gånger i veckan jag softar från gymmet för de här är jag fast med iallafall ett år och ångrar mig icke! :)

Ovido - Quiz & Flashcards